Kantoorkompas - Veenendaal
slide

Algemeen

Mailing en Catalogi

Op aanvraag kunnen wij u een handzame catalogus, waar ons complete assortiment in staat, bij u afgeven of opsturen.

Service

Bij ons staat service bovenaan. Wij geven u die service, waar elke klant om vraagt, maar die je in de praktijk weinig tegen komt. Juist daarom kopen klanten bij ons. Wij gaan dan ook een duurzame relatie aan met onze klanten om deze zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor productgarantie hanteren wij, een uitzondering daargelaten, de garantiebepalingen van de leveranciers.

Betalingen

Leveringen via internet gaan alleen als er vooraf of contant bij levering betaald wordt.

Leveringen

Uw bestellingen kantoorartikelen worden binnen 24 tot 48 uur bij u afgeleverd(voorraadartikelen). Als u uw bestelling voor 15.00 uur plaatst, kunnen wij deze de volgende dag bij u afleveren.

Meubilair en stoelen zit doorgaan een langere levertijd op. Vraag bij u bestelling de verwachte levertijd op, zodat u weet wanneer de spullen bij u binnen komen.

Prijzen meubilair en stoelen zijn exclusief montage en inhuizing.

Onze produkten worden geleverd door onze eigen bezorgdienst. Daarnaast werken we met een dropshipment systeem waardoor uw bestelling rechtstreeks vanaf onze toeleverancier bij u wordt aangeleverd. Kantoorartikel orders boven de 200,= worden franco geleverd. Hieronder zullen wij u transportkosten in rekening brengen. Deze kosten zijn 12,50 per order.

Voor kantoormeubilair, bureaustoelen, kantinestoelen, machines geldt een franco grens van  400,00. Hieronder worden vracht/transportkosten berekend. Deze kosten zijn 45,00.

In de regio Veenendaal, binnen een straal van 20 kilometer, leveren wij franco. 

Al ons genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.